Veel gestelde vragen over Easy clean
Ja, boek elke dienst die bij u en uw schema past.
We vragen al onze klanten om een stofzuiger en dweil mee te nemen, aangezien de meeste van onze schoonmakers met het openbaar vervoer of de fiets reizen. Het dragen van een stofzuiger wordt behoorlijk lastig. Al het andere dat we kunnen verzorgen, selecteert u gewoon via het boekingsformulier. Indien u apparatuur nodig heeft, kunt u contact met ons opnemen via info@easycleanamsterdam.nl, zodat wij dit kunnen regelen.
Dit is afhankelijk van de grootte van het pand. Gemiddeld tussen de 3 en 5 uur. Krijg zonder extra kosten de dubbele schoonmaakkracht met ons 2-koppige team en ben in de helft van de tijd klaar! Selecteer gewoon de optie via ons online boekingsformulier.
Onze prijzen zijn eenvoudig, transparant en ontworpen om u de beste waar voor uw geld te bieden. Dit is waarom u voor ons zou moeten kiezen:
1. Vast Tarief: Voor al onze schoonmaakdiensten hanteren wij een vast tarief van € 45,- per uur, ongeacht het soort dienst dat u wenst. Geen verborgen kosten of gekke extra kosten, gewoon duidelijke prijzen.
2. Kortingen voor reguliere schoonmaak: Profiteer van nog meer besparingen met kortingen tot 15% voor reguliere wekelijkse schoonmaak, waardoor uw tarief op minder dan € 38 per uur komt. Het is onze manier om loyaliteit te belonen en onze diensten nog betaalbaarder voor u te maken.
3. Ervaren, doorgelichte en verzekerde schoonmakers: Met Easy Clean krijgt u de zekerheid van ervaren, doorgelichte en verzekerde schoonmakers. Wees gerust, wetende dat u, in het zeldzame geval van een ongeluk met uw vloer, muur of spiegel, volledig gedekt bent.
Nee, deze service dekt geen eindehuurinspecties. Voor meer informatie over elke dienst, zie hier.
Wij zijn een contantloze service en bieden het gemak van veilige online betalingen. U kunt kiezen uit de volgende opties:
iDeal: Wij accepteren iDeal-betalingen, deze worden op de dag van de schoonmaakbeurt per e-mail gefactureerd. Het is een probleemloze manier om uw factuur veilig en snel te betalen.
Creditcard: Gebruikt u liever uw creditcard? Geen probleem. Wij plaatsen een betalingsstop op uw kaart tot de voltooiing van de schoonmaak. U kunt er zeker van zijn dat uw betalingsgegevens veilig worden verwerkt
Absoluut! Veel van onze klanten hebben unieke verzoeken. Maak uw online account aan en u krijgt toegang om op maat gemaakte instructies te schrijven. Deze is beschikbaar voor uw schoonmaker via hun schoonmaakapp.
Makkelijk, jij kiest de methode die bij jou past. Als u thuis bent, een sleutelkastje heeft of graag wilt dat uw vaste schoonmaker een reservesleutel bij zich heeft. We kunnen boekingen ook verplaatsen om aan uw behoeften te voldoen, maar dit moet u wel 24 uur van tevoren weten.
FAQ over hogedrukreiniging
U kunt onze hogedrukreinigingsservice eenvoudig online boeken via het boekingssysteem van onze website. Selecteer eenvoudig de gewenste datum en tijd, geef uw contactgegevens op en bevestig uw boeking.
We zijn een cashless service die het gemak van veilige online betalingen biedt. U kunt kiezen uit de volgende opties:
- iDeal: Wij accepteren iDeal-betalingen, deze worden op de dag van de schoonmaakbeurt per e-mail gefactureerd. Het is een probleemloze manier om uw factuur veilig en snel te betalen.
- Creditcard: Gebruikt u liever uw creditcard? Geen probleem. Wij plaatsen een betalingsstop op uw kaart tot de voltooiing van de schoonmaak. U kunt er zeker van zijn dat uw betalingsgegevens veilig worden verwerkt.
Onze hogedrukreinigingsservice kost € 72,- per uur. Dankzij deze transparante prijzen weet u precies wat u kunt verwachten, zonder verborgen kosten.
De duur van een hogedrukreinigingssessie is afhankelijk van de omvang en complexiteit van de klus. Ons team werkt efficiënt om de taak tijdig te voltooien en tegelijkertijd hoogwaardige resultaten te leveren.
Wij bieden hogedrukreinigingsdiensten voor verschillende oppervlakken, waaronder opritten, trottoirs, patio’s, terrassen, hekken en buitenmuren. Of het nu gaat om het verwijderen van vuil, algen of schimmels, onze hogedrukreinigingsservice kan de netheid en het uiterlijk van uw buitenoppervlakken herstellen.
Ons ervaren team maakt gebruik van professionele apparatuur en technieken om veilig en effectief hogedrukreiniging te garanderen. We beoordelen elk oppervlak zorgvuldig en passen de druk hierop aan om schade te voorkomen en tegelijkertijd een optimaal reinigingsresultaat te bereiken.
Ja, wij bieden terugkerende hogedrukreinigingsdiensten aan om u te helpen de netheid en het uiterlijk van uw buitenoppervlakken regelmatig te behouden. Neem contact met ons op om uw planningsbehoeften te bespreken en een terugkerend serviceplan op te stellen.
Wij raden u aan om uw hogedrukreinigingsservice vooraf te reserveren, zodat u de gewenste datum en tijd zeker weet. We streven er echter naar om waar mogelijk last-minute boekingen mogelijk te maken, dus neem gerust contact met ons op voor beschikbaarheid.
FAQ over commerciële schoonmaak
We dekken het hele gebied, we zullen onze hoogst gewaardeerde en meest ervaren commerciële schoonmakers toewijzen. Met 24/7 klantenondersteuning en strenge kwaliteitscontroles, alles inbegrepen in de prijs.
Dat is aan u, wij kunnen het voor u beheren of gebruiken wat er wordt aangeboden. Indien nodig vergoeden wij ook de sanitaire voorzieningen.
U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met ons team via info@easycleanamsterdam.nl of bel 085 109 1143. Wij kunnen u graag een offerte uitbrengen of een boeking maken, die u vervolgens met één klik op de knop eenvoudig online kunt beheren.
Zodra we details hebben over de commerciële ruimte. Wij bepalen de duur en het aantal schoonmakers.
Over het algemeen hebben kleine kantoren één schoonmaker nodig. Voor grote ruimtes kan een team van schoonmakers nodig zijn om tijd te besparen zonder concessies te doen aan de kwaliteit. U kunt er zeker van zijn dat wij altijd ervaren, doorgelichte en verzekerde schoonmakers sturen.
Alle schoonmakers hebben een identiteitsbewijs in hun mobiele app met daarin hun KVK-nummer of BSN-nummer. Als u schoonmakers nodig heeft om uw identiteitsbewijs bij u te dragen terwijl u op kantoor bent, kunt u dit ons doorgeven wanneer u boekt.
Als u schoonmaakpersoneel nodig heeft dat tijdens het schoonmaken een uniform draagt, geef dit dan bij uw boeking aan, zodat wij dit kunnen regelen.
U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met ons team via info@easycleanamsterdam.nl of bel 085 109 1143. Wij kunnen u graag een offerte uitbrengen of een boeking maken, die u vervolgens met één klik op de knop eenvoudig online kunt beheren
Onze prijzen zijn eenvoudig, transparant en ontworpen om u de beste waar voor uw geld te bieden. Dit is waarom u voor ons zou moeten kiezen:
Vast eenmalig tarief: Voor al onze schoonmaakdiensten hanteren wij een vast tarief van € 45,- per uur, ongeacht het type dienst dat u wenst. Geen verborgen kosten of gekke extra kosten, gewoon duidelijke prijzen.
Kortingen voor lijndiensten: Geniet van nog meer besparingen met kortingen tot 23% voor de reguliere wekelijkse schoonmaak, waardoor uw tarief op minder dan € 35,- per uur komt. Het is onze manier om loyaliteit te belonen en onze diensten nog betaalbaarder voor u te maken.
Ervaren, doorgelichte en verzekerde schoonmakers: Met Easy Clean krijgt u de zekerheid van ervaren, doorgelichte en verzekerde schoonmakers. Wees gerust, wetende dat u, in het zeldzame geval van een ongeluk met uw vloer, muur of spiegel, volledig gedekt bent.
Wij zijn een geldloze service en bieden het gemak van veilige online betalingen. U kunt kiezen uit de volgende opties:
ideaal: Wij accepteren iDeal-betalingen, die maandelijks via e-mail worden gefactureerd. Het is een probleemloze manier om uw factuur veilig en snel te betalen.
Kredietkaart: Gebruik je liever je creditcard? Geen probleem. Wij plaatsen een betalingsstop op uw kaart tot de voltooiing van de schoonmaak. U kunt er zeker van zijn dat uw betalingsgegevens veilig worden verwerkt.
De dieptereiniging is grondig en duurt langer. Het is ontworpen om de opeenhoping van vuil en kalkaanslag te verwijderen. De diepteschoonmaakservice omvat standaard de volgende extra’s: ovenreiniging en binnenruitenbewassing. Voor meer informatie over al onze diensten kunt u hier klikken.
Onze dieptereinigingsservice is ontworpen vanuit woningen waarin bewoond wordt.
Als u verhuist of intrekt, moet u onze eindehuurschoonmaakservice boeken. Deze service is bedoeld om alles te dekken wat u nodig heeft om de eindehuurinspectie te doorstaan. Onze eindschoonmaak dekt alle extra’s en wordt geleverd met een in- en uitcheckrapport inclusief checklists en beeldmateriaal. Deze service biedt een 100% slagingsgarantie of we komen binnen 48 uur terug om eventuele problemen kosteloos op te lossen
Onze prijzen zijn eenvoudig, transparant en ontworpen om u de beste waar voor uw geld te bieden. Dit is waarom u voor ons zou moeten kiezen:
- Eenmalig Vast Tarief: Voor al onze schoonmaakdiensten hanteren wij een vast tarief van € 36,- per uur, ongeacht het soort dienst dat u wenst. Geen verborgen kosten of gekke extra kosten, gewoon duidelijke prijzen
- Kortingen voor reguliere schoonmaak: Profiteer van nog meer besparingen met kortingen tot 20% voor reguliere wekelijkse schoonmaak, waardoor uw tarief op minder dan € 30 per uur komt. Het is onze manier om loyaliteit te belonen en onze diensten nog betaalbaarder voor u te maken.
- Ervaren, doorgelichte en verzekerde schoonmakers: Met Easy Clean krijgt u de zekerheid van ervaren, doorgelichte en verzekerde schoonmakers. Wees gerust, wetende dat u, in het zeldzame geval van een ongeluk met uw vloer, muur of spiegel, volledig gedekt bent.
Wij zijn een geldloze service en bieden het gemak van veilige online betalingen. U kunt kiezen uit de volgende opties:
- iDeal: Wij accepteren iDeal-betalingen, deze worden op de dag van de schoonmaakbeurt per e-mail gefactureerd. Het is een probleemloze manier om uw factuur veilig en snel te betalen.
- Creditcard: Gebruikt u liever uw creditcard? Geen probleem. Wij plaatsen een betalingsstop op uw kaart tot de voltooiing van de schoonmaak. U kunt er zeker van zijn dat uw betalingsgegevens veilig worden verwerkt.
Wij kunnen (binnen redelijke grenzen) graag de sleutel ophalen bij een buurman, sleutelkluis of makelaar. Voeg het gewoon toe aan het opmerkingengedeelte van het boekingsformulier.
Voor één schoonmaakster, meestal 5-8 uur, krijgt u zonder extra kosten de dubbele schoonmaakkracht met ons team van 2 personen en bent u in de helft van de tijd klaar! Maak uw keuze via het boekingsformulier of neem contact op via info@easycleanamsterdam.nl of bel 085 109 1143
We vragen al onze klanten om een stofzuiger en dweil mee te nemen, aangezien de meeste van onze schoonmakers met het openbaar vervoer of de fiets reizen. Het dragen van een stofzuiger wordt behoorlijk lastig. Al het andere dat we kunnen verzorgen, selecteert u gewoon via het boekingsformulier. Als u apparatuur nodig heeft, neem dan contact met ons op via info@easycleanamsterdam.nl voor ons te regelen.
- Gratis herreiniging binnen 48 uur: Ervaart u problemen met onze reiniging? Neem binnen 48 uur contact met ons op, dan maken wij uw ruimte kosteloos opnieuw schoon. Geen van onze concurrenten biedt dit serviceniveau aan zonder verborgen kosten. (De juiste service moet worden geboekt om gedekt te zijn).
- Volledig verzekerde service: In tegenstelling tot veel schoonmaakdiensten is Easy Clean volledig verzekerd. Wees gerust, wij staan voor u klaar in het zeldzame geval van een ongeluk, of het nu gaat om een bevlekte vloer, een afgebroken muur of een kapotte spiegel.
Bij de meeste huurovereenkomsten is het verplicht om een eindschoonmaak te organiseren. Hiervoor is het nodig dat u op de afgesproken verhuisdatum een inspectie doorloopt.
Als de woning niet aan de eisen van de verhuurder of het agentschap voldoet, zullen er waarschijnlijk extra kosten of borgaftrek in rekening worden gebracht. Gelukkig garandeert Easy Clean een 100% keuringssucces.
Als u verhuist of intrekt, moet u onze eindehuurschoonmaakservice boeken. Deze service is bedoeld om alles te dekken wat u nodig heeft om de eindehuurinspectie te doorstaan.
Onze eindschoonmaak dekt alle extra’s en wordt geleverd met een in- en uitcheckrapport inclusief checklists en beeldmateriaal. Deze service biedt een 100% slagingsgarantie of we komen binnen 48 uur terug om eventuele problemen op te lossen.
Onze dieptereinigingsservice is ontworpen vanuit woningen waarin bewoond wordt.
Onze in- en uithuisschoonmaak is onze meest grondige schoonmaakservice. Ontworpen om alle basisdekking te bieden voor klanten die verhuizen.
Deze service omvat letterlijk alle extra’s om ervoor te zorgen dat woningen klaar zijn voor de inspectie. Dit omvat al onze standaarddiensten zoals dweilen, stofzuigen en oppervlaktereiniging.
Onze reguliere schoonmaakservice is ideaal voor een snelle schoonmaakbeurt, maar omvat geen extra’s of moeilijk bereikbare plekken. Deze service is ideaal voor mensen die op zoek zijn naar frequente verzorging van de huizen. Lees meer over elk van onze diensten hier.
Onze prijzen zijn eenvoudig, transparant en ontworpen om u de beste waar voor uw geld te bieden. Dit is waarom u voor ons zou moeten kiezen:
- Vast Tarief: Voor al onze schoonmaakdiensten hanteren wij een vast tarief van € 45,- per uur, ongeacht het soort dienst dat u wenst. Geen verborgen kosten of gekke extra kosten, gewoon duidelijke prijzen.
- Kortingen voor reguliere schoonmaak: Profiteer van nog meer besparingen met kortingen tot 15% voor reguliere wekelijkse schoonmaak, waardoor uw tarief op minder dan € 38 per uur komt. Het is onze manier om loyaliteit te belonen en onze diensten nog betaalbaarder voor u te maken.
- Ervaren, doorgelichte en verzekerde schoonmakers: Met Easy Clean krijgt u de zekerheid van ervaren, doorgelichte en verzekerde schoonmakers. Wees gerust, wetende dat u, in het zeldzame geval van een ongeluk met uw vloer, muur of spiegel, volledig gedekt bent.
Wij zijn een geldloze service en bieden het gemak van veilige online betalingen. U kunt kiezen uit de volgende opties:
- iDeal: Wij accepteren iDeal-betalingen, deze worden op de dag van de schoonmaakbeurt per e-mail gefactureerd. Het is een probleemloze manier om uw factuur veilig en snel te betalen.
- Creditcard: Gebruikt u liever uw creditcard? Geen probleem. Wij plaatsen een betalingsstop op uw kaart tot de voltooiing van de schoonmaak. U kunt er zeker van zijn dat uw betalingsgegevens veilig worden verwerkt.
Voor één schoonmaker, meestal 7-10 uur. Krijg zonder extra kosten de dubbele schoonmaakkracht met ons 2-koppige team en ben in de helft van de tijd klaar! Selecteer gewoon de optie via het boekingsformulier of neem contact op via info@easycleanamsterdam.nl of bel 085 109 1143
We vragen al onze klanten om een stofzuiger en dweil mee te nemen, aangezien de meeste van onze schoonmakers met het openbaar vervoer of de fiets reizen. Het dragen van een stofzuiger wordt behoorlijk lastig. Al het andere dat we kunnen verzorgen, selecteert u gewoon via het boekingsformulier. Als u apparatuur nodig heeft, neem dan contact met ons op via info@easycleanamsterdam.nl voor ons te regelen.
- Gratis herreiniging binnen 48 uur: Ervaart u problemen met onze reiniging? Neem binnen 48 uur contact met ons op, dan maken wij uw ruimte kosteloos opnieuw schoon. Geen van onze concurrenten biedt dit serviceniveau aan zonder verborgen kosten. (De juiste service moet worden geboekt om gedekt te zijn).
- Volledig verzekerde service: In tegenstelling tot veel schoonmaakdiensten is Easy Clean volledig verzekerd. Wees gerust, wij staan voor u klaar in het zeldzame geval van een ongeluk, of het nu gaat om een bevlekte vloer, een afgebroken muur of een kapotte spiegel.
FAQ over schoonmaak bij verbouwing
Bij bouwreiniging gaat het om het grondig reinigen en verwijderen van puin, stof en resten die zijn achtergebleven na bouw- of renovatiewerkzaamheden. Het zorgt ervoor dat uw nieuw gebouwde of gerenoveerde ruimte schoon, veilig en klaar voor gebruik is.
Bij bouwwerkzaamheden kan stof, puin en andere rommel achterblijven die moeilijk en tijdrovend kan zijn om op te ruimen. Professionele bouwschoonmaakdiensten zorgen ervoor dat uw pand schoon, hygiënisch en klaar is voor bewoning of gebruik. Het bespaart u tijd en moeite en geeft u gemoedsrust in de wetenschap dat uw ruimte schoon en veilig is
- Bespaart tijd en moeite: ons ervaren team maakt uw eigendom efficiënt schoon, waardoor u kostbare tijd en energie bespaart.
- Zorgt voor een grondige reiniging: we beschikken over de expertise en apparatuur om zelfs de zwaarste bouwrommel schoon te maken, zodat elke hoek vlekkeloos is.
- Verbetert de veiligheid: Een goede reiniging na de bouw vermindert het risico op ongelukken en verwondingen veroorzaakt door puin of gevaarlijke materialen.
- Verbetert de luchtkwaliteit binnenshuis: Het verwijderen van stof en vuil verbetert de luchtkwaliteit, waardoor een gezondere omgeving voor de bewoners ontstaat.
- Verbetert het uiterlijk: Een schone en opgeruimde ruimte verbetert het algehele uiterlijk en de esthetiek van uw woning, waardoor een positieve indruk achterblijft bij bezoekers of potentiële kopers/huurders.
We streven ernaar om aan de planningen van onze klanten te voldoen en kunnen doorgaans binnen een paar dagen na uw verzoek een bouwschoonmaakservice plannen. Neem contact met ons op om uw specifieke behoeften te bespreken en de beschikbaarheid te plannen.
Dat is aan u, wij kunnen het voor u beheren of gebruiken wat er wordt aangeboden. Indien nodig vergoeden wij ook de sanitaire voorzieningen.
Absoluut! Wij begrijpen dat elk bouwproject uniek is en wij komen graag tegemoet aan al uw aanvullende schoonmaakbehoeften. Laat ons uw wensen weten, dan stemmen wij onze service af op uw specifieke behoeften.
Een bouwschoonmaakservice plannen is eenvoudig! Plaats een boeking via ons online boekingsformulier of neem contact met ons op via telefoon of e-mail, en ons vriendelijke team zal u helpen bij het plannen van een geschikte afspraak. We bespreken uw schoonmaakbehoeften, geven een prijsopgave en regelen een tijdstip waarop ons team uw woning kan bezoeken en eersteklas schoonmaakdiensten kan bieden.
Onze prijzen zijn eenvoudig, transparant en ontworpen om u de beste waar voor uw geld te bieden. Dit is waarom u voor ons zou moeten kiezen:
Vaste rente: Voor al onze schoonmaakdiensten hanteren wij een vast tarief van € 45,- per uur, ongeacht het type dienst dat u wenst. Geen verborgen kosten of gekke extra kosten, gewoon duidelijke prijzen.
Kortingen voor reguliere schoonmaak: Geniet van nog meer besparingen met kortingen tot 15% voor de reguliere wekelijkse schoonmaak, waardoor uw tarief op minder dan € 38,- per uur komt. Het is onze manier om loyaliteit te belonen en onze diensten nog betaalbaarder voor u te maken.
Ervaren, doorgelichte en verzekerde schoonmakers: Met Easy Clean krijgt u de zekerheid van ervaren, doorgelichte en verzekerde schoonmakers. Wees gerust, wetende dat u, in het zeldzame geval van een ongeluk met uw vloer, muur of spiegel, volledig gedekt bent.
Wij zijn een geldloze service en bieden het gemak van veilige online betalingen. U kunt kiezen uit de volgende opties:
- iDeal: Wij accepteren iDeal-betalingen, deze worden op de dag van de schoonmaakbeurt per e-mail gefactureerd. Het is een probleemloze manier om uw factuur veilig en snel te betalen.
- Creditcard: Gebruikt u liever uw creditcard? Geen probleem. Wij plaatsen een betalingsstop op uw kaart tot de voltooiing van de schoonmaak. U kunt er zeker van zijn dat uw betalingsgegevens veilig worden verwerkt.
Wij kunnen (binnen redelijke grenzen) graag de sleutel ophalen bij een buurman, sleutelkluis of makelaar. Voeg het gewoon toe aan het opmerkingengedeelte van het boekingsformulier.
Voor één schoonmaker, meestal 7-10 uur. Krijg zonder extra kosten de dubbele schoonmaakkracht met ons 2-koppige team en ben in de helft van de tijd klaar! Selecteer gewoon de optie via het boekingsformulier of neem contact op via info@easycleanamsterdam.nl of bel 085 109 1143
Heb je nog steeds vragen?
Wij beantwoorden graag al uw vragen over onze diensten.
Neem dan contact met ons op via info@easycleanamsterdam.nl, bel ons op + 31851091143of dien een formulier in om een offerte op maat te ontvangen.